ہمیں اپنی کمزوریوں کو دور کرتے ہوئے نفرت و دشمنی کی طاقتوں کو شکست دینے کے لیے اکٹھا ہونا چاہیے: سنیل راوت، ایم۔ایل۔اے۔

جماعت اسلامی ہند ٹیگور نگر کے سائی پرکاش بینکویٹ ہال وکھرولی میں 7 مئی کو عید ملن پروگرام کا انعقاد کیا گیا

جماعت اسلامی ہندٹیگور نگر وکھرولی یونٹ نے 7 مئی کو عید ملن پروگرام کا انعقاد کیا جس میں تمام مذاہب کے لوگوں کو مدعو کیا گیا تھا۔ یہ تقریب خصوصی تھی کیونکہ اس کا مقصد عید کی خوشی میں تمام سماج کے طبقات کو شامل کرنا تھا۔

اس موقع پر معزز ایم ایل اے جناب سنیل راوت، ٹیگور نگر کی وارڈ کونسلر محترمہ منیشا رہاٹے اور وکرولی تعلقہ کے وارڈ کونسلر جناب اوپیندر ساونت موجود تھے۔

اسٹوڈنٹس اسلامک آرگنائزیشن آف انڈیا (SIO) کے نمائندے سیماب خان نے کہا، "اس طرح کے واقعات ہندوستان کے خیال کی عکاسی کرتے ہیں جہاں مختلف ذاتوں، عقیدوں اور مذاہب کے لوگ اپنی خوشیوں کو بانٹنے اور ہمارے ملک کی ملی جلی ثقافت کو منانے کے لیے اکٹھے ہوتے ہیں۔ "

اس موقع پر بات کرتے ہوئے، کمیونٹی ٹاکنگ پلیٹ فارم کے کوآرڈینیٹر جناب غلام عارف نے کہا، "سوشل میڈیا کے اس دور میں نفرت پھیل چکی ہے۔سیاسی فائدے کے لیے فسادات کرائے جاتے ہیں اور فرقہ وارانہ ہم آہنگی میں خلل ڈالنے کے لیے مذہب کو ہتھیار کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ لہٰذا ایسے اقدام کی ضرورت ہے جو ہم سب کو اکٹھا کرے اور محبت اور دوستی کو فروغ دے۔”

تقریب میں مقامی لوگوں، کارکنوں اور مذہبی رہنماؤں کی بڑی تعداد نے شرکت کی اور پرامن اور خوشگوار بقائے باہمی کے عزم کا اظہار کیا۔ سب میں ایک ساتھ شیر خرما اور دیگر کھانے پیش کیے گئے ۔ آخر میں عبدالستار نائک کے مقامی صدر جماعت اسلامی ہند وکھرولی نے حاضرین کا شکریہ ادا کرتے ہوئے پروگرام کے آخری کلمات پیش کیے۔