جماعت اسلامی ہند ممبئی کی زیرِ نگرانی شعبہ پروفیشنل سولیڈیریٹی فورم (پی ایس ایف) نئی میقات کے لیے شہر کی سطح پر ذمّہ دار اور ٹیم کا اعلانیحییٰ اظہر دوسری مرتبہ میقات کے لیے سٹی پریذیڈنٹ منتخب

تنظیم پروفیشنلز سولیڈیرٹی فورم (PSF ممبئی) اور متعلقین نئی میقات جون 2023 سے مئی 2025 کے لیے چنی جانے والی ٹیم کا خیر مقدم کرتے ہیں۔ نئی میقات کے آغاز کا اعلان کرتے ہوئے خوشی کا اظہار کرتے ہیں ۔ایسی اُمید کرتے ہیں کہ یہ میقات ہمارے معاشرے کی بڑے پیمانے پر تعاون کرنے والے اقدامات کی قیادت کرنے کے دلچسپ مواقع سے بھر پور ہو گی۔
یحییٰ اظہر اپنی دوسری میقات کے لیے شہری صدر منتخب ہو گئے ہیں۔ یحییٰ اظہر ایم بی اے ہیں اور فی الحال ایبٹ ہیلتھ کیئر، ممبئی میں مارکیٹنگ مینیجر کے طور پر کام کر رہے ہیں۔

اس کے علاوہ مرشد شاہد خان کو اس میقات کے لیے نائب صدر کے طور پر خوش آمدید کہتے ہوئے استقبال کرتے ہیں۔ مرشد شاہد خان انجینئر ہیں جو UBS میں ڈائریکٹر کے طور پر کام کرتے ہیں۔ سرمایہ کاری اور معاشی ترقی کے انتظام میں تجربہ کار پیشہ ور، چیپٹر لیڈ، سکرم ماسٹر، اور ٹیکنیکل لیڈ کے طور پر خدمات انجام دیتے رہے ہیں۔ مرشد شاہد خان بہت سارے تجربے، ایک تازہ نقطہ نظر، اور تنظیمی ترقی کو آگے بڑھانے کا جذبہ رکھتے ہیں۔ ہمیں اُمّید ہے کہ اُن کی مہارت ہمارے منصوبے اور اقدامات کی ترقی اور توسیع میں بہت زیادہ معاونت کرے گی۔اللہ ہماری کوششوں میں برکت عطا فرمائے، ہمیں اتحاد عطا فرمائے، اور ہماری تنظیم پی ایس ایف کو ہمارے معاشرے میں مثبتیت اور کامیابی کا مینار بنائے۔

  • ٹیم پی ایس ایف ممبئی

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے